niedziela, 30 czerwca 2013

Tak, to prawda, w internecie można zarobić!


Znalazłeś się na tej stronie nie przez przypadek. Tak jak wielu ludzi interesuje Cię zarabianie pieniędzy i powiększanie swojego dochodu.  

 

Chcesz dowiedzieć się w jaki sposób uzyskanie 

kwoty  3888 zł stanie się możliwe?

 


Jak tego dokonać opiszę Ci całkowicie za darmo na tej stronie. Wiem co może przychodzić Ci na myśl, patrząc na te słowa. Chcę Cię od razu uprzedzić. Nie mam zamiaru Cię oszukać. Doczytaj do końca ten post, a sam ocenisz, że warto było poświecić chwilę czasu i uwagi.



Na początek kilka słów o sobie


Jestem osobą, która nie miała w życiu łatwo. Choroba rodziców zmusiła mnie do poszukiwania pracy już we wczesnym wieku. Łapałem się wszystkiego co było możliwe. Roznoszenie ulotek, wykładanie towaru na półkach w sklepach, jednocześnie zdobywając wykształcenie, aby potem móc godnie zarabiać. Tak zawsze myślałem, skończę studia i znajdę dobrą pracę. Nic bardziej mylnego. Zakończyłem studia, a oferty pracy do jakich mógłbym startować się nie zmieniły. Ciągłe wysyłanie swojego CV, chodzenie na rozmowy kwalifikacyjne, wszystko kończyło się podobnie- brakiem pracy. Po długim poszukiwaniu i cierpliwym czekaniu, w końcu zdobyłem posadę. Mimo to cały czas czułem niedosyt. Oczywiście cieszyłem się, że mam źródło dochodu, ale czy tak ma wyglądać całe moje życie, że za marne pieniądze, muszę znosić humory szefa, rywalizację ze znajomymi w pracy i ciągły strach, że jak coś źle zrobię to mnie wyleją? To nie dawało mi spokoju, więc zacząłem myśleć czy można inaczej.

Zarobić można w internecie


Tak usłyszałem kiedyś od kolegi. Postanowiłem, że to sprawdzę i poszperam trochę w sieci, aby dowiedzieć się więcej. Wszystko okazało się prawdą. Wystarczyło wpisać w wyszukiwarce proste zdanie: "Zarabianie przez internet", a pełno stron odsłaniało się, z najróżniejszymi pomysłami. Z tak wielu pomysłów wybrałem kilka, które obiecywały góry pieniędzy. Może i wyglądało to podejrzanie, ale pomyślałem, dlaczego by nie spróbować, w końcu inni tak zarabiają. I w taki oto sposób dałem się złapać w jedno wielkie oszustwo. Straciłem dużo kasy, na inwestycje, które miały się zwrócić prawie 100 krotnie. Bardzo prawdopodobne, że też tak miałeś. A jeżeli nie, to strzeż się takich inwestycji.
Mimo wszystko szukałem dalej. Przerobiłem jeszcze m.in. klikanie na reklamy, wypełnianie ankiet i wiele innych znanych już każdemu metod zarabiania. W końcu znalazłem coś co już nie było oszustwem a dochód był większy niż z metod wymienionych wcześniej. Zrozumiałem, że:

W internecie można stworzyć wysokie dochody


Jak przeczytałeś wcześniej, próbowałem wielu różnych sposobów i metod zarabiania za pomocą internetu. Z czasem nabrałem już doświadczenia, w tym jak odróżnić oszustwa od czegoś co może mieć rację bytu i wygenerować pasywny dochód. Bo o tym właśnie mówimy, tworzenie pasywnego dochodu. Można do tego dojść różnymi drogami. Najczęściej ludzie zakładają bloga i pisząc o rzeczach, na których się znają zarabiają przy pomocy wyświetlanych na ich blogu reklamach. Niektórzy angażują się w współprace w programach partnerskich. Inni startują w Multi Level Marketingu. A jeszcze inni łączą to wszystko. Wytrwałym osobom udaje się zarobić i to nawet niezłe sumki. Ja opowiem, Ci o czymś zupełnie innym. Według mnie o wiele prostszym.

To jest ten moment. Teraz dowiesz się w jaki sposób Twoje miesięczne dochody mogą wzrosnąć do kwoty: 3888zł.


Proszę o przeczytanie wszystkich poniższych informacji bardzo uważnie

Jak nazywa się program, które daje takie miesięczne dochody?


System w jaki się zaangażowałem i chcę Tobie przedstawić nosi nazwę Money Gift. Ten system ma bardzo wiele zalet, ale najważniejszą dla mnie jest jedna- fakt, że pierwsze dochody mogę uzyskać już po kilku dniach mojego uczestnictwa. Takie możliwości daje mało który program czy inne metody zarabianie przez internet.

Na czym polega program?


Sam założyciel Money Gift nazywa swój projekt: Systemem Wzajemnego Wsparcia opartego na darowiznach. I tak jak ta nazwa wskazuje na tym opiera się ten system- na wzajemnych darowiznach. Pewnie zaraz powiesz, chwileczkę, pewnie będę musiał przekazać komuś darowiznę, a przecież to ja miałem zyskiwać. Moją odpowiedź na to brzmi: pomyśl sobie, że wpłaca tylko jedną małą darowiznę jednej osobie, nic więcej. Dzięki temu ktoś taki jak Ty otrzyma pewną małą kwotę. Teraz wyobraź sobie, że osób takich jak Ty czyli, które przekazują darowiznę jest np. 50. Wtedy ta mała kwota sumując się już o wiele lepiej wygląda. Teraz niech inne 50 osób tą są kwotę prześle Tobie. Jesteś zadowolony? Przekazałeś małą darowiznę jednej osobie, aby go wspomóc, a w zamian inne osoby wspomogły Ciebie o wiele większą kwotą.


Ile wynosi darowizna?


Dobrowolna darowizna jaką przyjął system Wzajemnego Wsparcia Money Gift wynosi tylko 18zł. Widzisz? Tylko 18zł. Taką kwotę możesz wydać w ciągu jednego dnia możesz idąc do kina czy np. w KFC. Ale ta sama kwota pomnożona ileś razy już nie jest tak niska.

Zapytasz na czym polega Twoja praca?


Cały Twój wkład dzieli się na dwie części:  jednorazowa darowizna, która wynosi 18zł, oraz przekazywanie informacji o tym systemie innym, aby jak najwięcej osób tworzyło wspólnie projekt Money Gift. Zasada jest prosta im więcej osób zarejestruje się do systemu dzięki Tobie, tym więcej darowizn otrzymasz, a to przełoży się na miesięczny zysk. Jeżeli cały ten system Ci się spodoba w następnym miesiącu robisz to samo, jednocześnie ludzie, których poleciłeś również powtarzają tą czynność i w taki sposób, w kolejnym miesiącu znowu na Twoje konto przychodzą darowizny tworzące ciekawe kwoty.

Zapraszam Cię do obejrzenia prezentacji, która krótko i dokładnie opisuje zasady programu i sposób jak Ty w tym programie się bogacisz.



Proste prawda? Mówienie o systemie innym jest chyba o wiele lżejszą pracą niż praca na produkcji czy na budowie, a zysk może być o wiele większy. Także kwota, którą inwestujesz to tylko 18zł. Twój portfel może nawet jej nie odczuć.


Chcę zapisać się do programu, jak to zrobić?

Wejdź na stronę: 

Money Gift

link do strony: http://moneygift.eu/?usr=szczurek

Teraz kliknij na fioletowy przycisk: "Dołącz teraz!"


Otworzy się okno z formularzem do wypełnienia. Uzupełnij swoje dane













Następnie zaznacz, że akceptujesz regulamin i wciśnij "Zacznij zarabiać"



Po rejestracji na Twoją pocztę zostanie wysłana wiadomość, w której znajduje się link potwierdzający rejestracje. Dokonaj potwierdzenia poprzez kliknięcie na ten link.


Ostatnią rzeczą jest dokonanie przelewu darowizny na konto, którego numer znajduje się na Twojej stronie po zalogowaniu, zakładce "przekaż darowiznę".


Ważna informacja

Na przekazanie darowizny masz 5 dni. Na stronie w prawym górnym rogu widzimy ile dni nam jeszcze pozostało na dokonanie darowizny.


Dlaczego warto się zapisać?

 

- Inwestujesz tylko 18zł
- Dochody są uzależnione od tego ile osób zarejestruje się z Twojego polecenia i jak te osoby będą pracowały. Czyli sam masz duży wpływ na to ile zarobisz.
- Prostota całego systemu darowizn
- Sam założyciel tego systemu powołuje się na ustawy, które są dowodem legalności Money Gift
- Dochody rosną z miesiąca na miesiąc
- Cała praca jest prosta i przyjemna. Możesz wykazać się pomysłowością i kreatywnością
- Masz poczucie, że nie tylko ty zyskasz, ale wszyscy, którzy uczestniczą w tym projekcie, gdyż jak sama nazwa mówi jest to system wzajemnego wsparcia.
- Nie ma pośredników w przekazywaniu darowizn.
- Masz pewność, że osoby, które zarejestrują się w systemie, dokonają przelewu darowizny, gdyż w innym wypadku zostaną usunięci z systemu wzajemnego wsparcia Money Gift

Jestem w systemie. Jak promować go dalej?


Zacznij od swoich znajomych. Na pewno w środowisku, w którym się obracasz znajdują się ludzie, którzy również chcą zarobić dodatkowe pieniądze. Przedstaw im to co Ty już zrobiłeś i opisz zalety programu, w którym wszyscy sobie wzajemnie pomagają i jednocześnie mają z tego zysk. Niech te osoby przekażą to swoim znajomym i rodzinie a oni jeszcze dalej, a na Twoim koncie zaczną pojawiać się pierwsze darowizny.
Kolejnym miejscem są takie portale społecznościowe jak Facebook, Twitter czy Nasza Klasa. Są to doskonałe miejsca do promowania systemu.

Pomysłów może być mnóstwo. Internet ma szerokie możliwości. Wystarczą chęci i trochę czasu aby uzyskać oczekiwany efekt.
Już teraz mogę Ci pogratulować, gdyż masz wiedzę jak w prosty sposób stworzyć swoje dochody. Jeżeli jeszcze się nie zarejestrowałeś to jest ten moment.


REJESTRACJA

link do storny: http://moneygift.eu/?usr=szczurek

Nadal masz wątpliwości? Pozwól mi na małą symulację.


Przypuśćmy, że Ty pracujesz bardzo dobrze, bo masz ambicję. Z Twojego polecanie zapisuje się tylko 10 osób. Wiem, że to więcej niż w prezentacji, ale uważam, że jeżeli mamy motywację i chęci to nie jest problem. Teraz wiemy, że to jak będą pracować osoby, które zaprosisz już nie zależy od Ciebie (Choć warto i podjąć współpracę, aby im pomóc) i te osoby zaproszą po 6 osób każdy. Na koniec każdy z tych osób zaprosi już  po 4 osoby. Podliczmy: 10 x 6 x 4 x 18zł= 4320zł tyle możesz zarobić.

Oczywiście to tylko symulacja. Kwoty mogą być mniejsze i większe. Może się zdarzyć, że zapisana osoba zaprosi tylko jedną osobę, ale może być tez i tak, że ktoś jest pełen pomysłów, ma dużo znajomych i zapisze 20 osób. Tu nie ma ograniczeń!

Jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś to czas podjąć decyzję

Chcę dać sobie szansę 



Twój zysk jest moim zyskiem dlatego mam nadzieje, na współpracę, gdyż jest to system wzajemnego wsparcia i każdy jest tu po to aby pomagać drugiemu.


Zarabiaj w internecie!

Kontakt: wzrostpensji@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz